Kelmės „Aukuro“ pagrindinė mokykla
Naujienos

Spalio 4 dieną organizuotas renginys 5 klasių mokiniams, ... Plačiau...

Spalio 1 d.Lietuvoje vyko konstitucijos egzamino I turas. Jame dalyvavo 38 Kelmės „Aukuro“ vidurinės mokyklos mokiniai.

Egzamino dalyviai buvo suskirstyti į atskiras grupes pagal amžių. Į antrą turą, kuris vyks spalio 15 d. pateko: Eisvydas Krauza (6b kl.), Domantas Ivanauskas (7a kl.), Andrius Lideikis (8b kl.), Gediminas Norkus ir Linas Užuomeckas (10 a kl.).

Rugsėjo pabaigoje vyko teatralizuota istorijos pamoka Kražiuose... Plačiau...

Rugsėjo 24 d. vyko netradicinio ugdymo diena, skirta Europos kalbų dienai. Šio renginio akimirkos:

2010 m. rugsėjo 21d. vyko pasaulinė medelių sodinimo akcija, kurią organizuoja ENO (pasaulinis virtualių mokyklų tinklas,

kuris rūpinasi ekologinės pusiausvyros palaikymu). Akcijos tikslas apjungti mokyklas iš visų pasaulio šalių, skatinti taiką, kelti mokinių sąmoningumą aplinkosaugos srityje. Rugsėjo 21 d. „Jaunuosius miško bičiulius“, kuriems vadovauja biologijos mokytoja Danutė Butkuvienė, aplankė Kelmės girininkijos girininkas Egidijus Želvys. Svečias atvežė dovanų mokyklai – 3 keturmetes pušaites. Medelius sodino penkiolika 5a, 5b ir 5c klasių mokinių. Akcijos metu mokiniai išmoko taisyklingai pasodinti medį, sužinojo, kaip nustatyti spygliuočių amžių. Po akcijos girininkas dar ilgai bendravo su „Jaunaisiais miško bičiuliais“. Jis papasakojo apie miškininko profesiją, kasdienius darbus miške. Aptarė būsimus konkursus, akcijas, stovyklas 2010-2011 m.m.

Rugsėjo 8 dieną 36 mokyklos mokiniai ir 4 mokytojai

buvo išvykę į edukacinę kelionę į Kuršių Neriją. Kelionės dalyviai – didžiausią pažangą per 2009-2010 mokslo metus padarę mokiniai ir aktyviausi klasių seniūnai bei savivaldos atstovai. Išvyka skirta vadovaujantis mokyklos kultūrinės pažintinės veiklos programa. Mokiniai dalyvavo apžvalginėje ekskursijoje po Nidą, lipo į Raganų kalną Juodkrantėje, kopė į Parnidžio kopą, domėjosi Kuršių Nerijos susiformavimo istorija, domėjosi senųjų kuršių gyvenimu, poilsiavo prie Baltijos jūros. Kelionės akimirkos:

Rugsėjo 1-osios šventės akimirkos:

Rugsėjo 1-osios įspūdžiai

Šiemet Rugsėjo 1-oji buvo graži šventė. Man labai patiko, kai visų klasių mokiniai turėjo praeiti pro aukurą, užsidegti žvakelę ir tą šilumą parsinešti į savo klasę. Labai gražiai atrodė mokiniai su naujomis mokyklinėmis uniformomis. „Aukuro“ mokyklos mokiniai savo apranga buvo pastebimi bažnyčioje, gatvėse. Šiais mokslo metais žadu stropiau mokytis.

Deimantė L. 9 klasė

Tai buvo mano laimingiausia diena, nes atėjau į atnaujintą mokyklą. Susipažinau su savo klasės draugais. Jie buvo visi man geri ir mandagūs. Mokyklos kiemelyje giedojome Lietuvos himną. Paleidome skristi oro balioną su savo svajonėmis. Šventės pabaigoje dainavome mokyklos himną. Po pietų aš su mama važiavome į Kauną. Ten šokinėjau ant batuto, buvau lazerių kambary. Buvo labai smagu!

Vaida B. 5b klasė

Ši Rugsėjo 1-oji buvo įdomiausia. Šventė buvo be galo graži. Giedojome Lietuvos ir mokyklos himnus. Susitikau su klasės draugais. Į mūsų klasę atėjo mokytis naujokė. Įdomu tai, kad ji anksčiau mokėsi Anglijoje. Važinėjomės su naujuoju mokykliniu autobusu.

Einoras P. 3a klasė

Man ši Rugsėjo 1-oji buvo nuostabiausia ir geriausia, nes važinėjomės su naujuoju mokykliniu autobusu. Jis buvo papuoštas balionais.

Rugilė V. 3a klasė

Ryte mes atėjome į mokyklą. Čia mus pasitiko mokytoja su šypsena veide. Paskui mes visi susėdome ratu ir žaidėme žaidimus. Paskui mums mokytoja davė svajonių knygą, man ji labai patiko.

Rugilė T. 4a klasė

Kai atvėriau klasės duris, pamačiau daug savo klasės draugų. Įteikiau savo mokytojai gėlių. Džiaugiausi pagražėjusia mokykla, savo klase.

Tadas K. 4a klasė

Rugsėjo 1-ąją mes susitikome su draugais. Papasakojome, ką veikėme per atostogas. Pamatėme naujai sutvarkytą klasę, daug didesnę ir gražesnę. Pamatėme naujai nudažytą mokyklą, spindinčius langus, naujai suremontuotus tualetus Čia mokytis bus labai gera.

Erika M. 3b klasė

Ši Rugsėjo 1-oji labai įsimintina. Buvome su mokyklinėmis uniformomis, visi Kelmėje į mus atkreipė dėmesį. Mus pasitiko pagražėjusi mokykla. Didžiulė staigmena, kad pagaliau turime mokyklinį autobusą, su kuriuo mus jau pavėžino.

Labai gražiai atrodė šventė mokyklos kiemelyje, kai visi mokiniai buvo su uniformomis. Pagražėjusi mokykla. Labai myliu savo mokyklą.

Labai graži diena, graži šventė, nuotaika puiki, nes visi mokiniai su uniformomis, išskirtiniai. „Aukuras“ – jėga!

Puiku, gražu, nuostabu...

4b klasės mokiniai

Brandos atestatų įteikimo ceremonijos akimirkos...