Gegužės 3 ir 4 d. popietę šeštokai ir septintokai rinkosi į mokyklos aktų salę pristatyti ilgalaikius praktinius tiriamuosius „5K“ darbus, kuriuos rašė visus mokslo metus. Beje, septintokai šiuos darbus atlieka jau trečius metus, šeštokai – antrus, kiekvienais metais gilindamiesi į penktoje klasėje pasirinktą temą. Šių projektų tikslas- atliekant ilgalaikį tiriamąjį darbą ugdytis 5 kompetencijas – pažinimą, kūrybiškumą, kritinį mąstymą, iniciatyvumą, socialumą. Kiekvienas mokinys turi mokytoją – savo darbo vadovą, kuris padeda išsikelti tikslus, formuluoti uždavinius ar planuotis darbo eigą. Mokinių pasirinktos tiriamosios veiklos pačios įvairiausios: nuo mokyklos mokytojų skaitymo įpročių ar kūrybos perskaičius knygą iki skruzdėlių gyvensenos ypatumų tyrimo ir turistinio žygio sąmatos apskaičiavimo, memų matematikoje ir erdvinių figūrų knygos pristatymo, statybinių atliekų panaudojimo ir fotografo patarimų. Buvo įdomu klausyti, kaip lengvai, betarpiškai ir net didžiuodamiesi atliktu darbu mokiniai pristatė aktualiausius projektus, kėlė probleminius klausimus, darė išvadas. /Mokyt. V.Balabonienė/